Freitag, 10. Juli 2009

34Secret ve Nejla

Inanamiyorum... ilk Blog satirlarimi ve aylardir üzerinde calistigim Markami satirlara dökerek sizler ile paylasiyorum. Bugün bu satilari yazarken heycandan ellerim klavyeyi bile basamaz oldu. Evet..derin bir nefes veeee gözlerini isiga acan Markam/Labelim = 34SECRET´i sizler ile tanistirmak istiyorum.

Nerden, hangi andan itibaren bahsediyim?

Kendimce düsündüm ve benim gibi almanya´da dogmus büyümüs bir genc olarak sizler ile basarimin sirlari ile birlikte kisa sürede yaptigim tecrübelerden , nasil ticarete atilisimdan ve en cok maceralarimdan bu Bloglarim´da bahsetmek istiyorum.

Bana ilk adimlarimda ve tecrübelerimde eslik ederseniz sevinirim.

Bu yola cikarken beni neler motive etti, nelerden ilham aldim, nerde yikilmadim ve umudumu yitirmedim ve en cok kimler bana destek oldu.. bunlarin hepsinin sirrini sizler ile paylasicagim.

Label´imin ismini nasil ortaya cikmasi gibi, kim Logo´yu ve ismini kesfetti gibi gibi... lütfen benimle birlikte dünya Metropolu Istanbul ve kücük sehirim Germersheim´a gidip gelisime sait olun ve beni yanliz birakmayin.

Birlikte imalatcimin beni sinir ettigi vakitlerde gerilin ve basariyi sarf ettigim vakitlerde benimle birlikte mutlu olun.

Istanbul´un en gözde Restaurantlarin´dan tutun en kaliteli Clublerin´den sizlere bahsetmek istiyorum .
Kisaca mükemmel dedigimiz ve bagimlilik yapan ISTANBUL´dan.

Sizleri gelismelerden haberdar edicegim simdilk hoscakalin .
Selamlar
Nejla