Donnerstag, 16. Juli 2009

Istanbul ve Imalatcilar....

Bu yazimda sizlere Istanbul´a gelip 4 hafta teker teker tüm imalatcilari gezme maceramdan bahsedicegim.

Hersey hazirdi tüm kontaktlarim ile irtibata gecmistim ama hepsi benden numune görmek istiyordu, napicagimi sasirmistim, taki Bay Phantom bana atla gel Istanbul´a, buradaki Imalatcilari tek tek gezip seciceksin hangisi profesyonel calisiyor diyene kadar.

Tüm hazirliklari burada yapip, atladim gittim Istanbul´a....inanmiyacaksiniz ne zordu benim icin, yazin ortasinda, Augustos´un sicaginda, Istanbul´un yogun trafigidinde günde 3 imalatci ile görüstüm. Osmanbey, Merter, Yenibosna, Lalei, Bahcelievler...Teker teker showromlar, ofisler ve imalathaneler hepsini gezdim gördüm. Bunu bir hafta boyunca yaptim ve halk arasinda dedigimiz gibi "anam agladi". Ama herseye ragmen deydi, yanliz görüsmelerim bitmemisti. Görüsmem gereken kisilerin bir cogu tatildeydi ve 2 hafta sonrasinada randevu vermislerdi, ilginc olan Bay Phantomun vesilesi ile bana cok büyük bir sans geldi ve Zeki Triko´nun http://www.zekitriko.com.tr/ sahibi Mümtaz Baseskioglu ile görüsme firsati yakaladim. Mümtaz bey Bodrum´daydi ve uzun bir zamanda orada olucagini söyledi, banada buraya gelmiyormusunuz, gelirseniz, görüsmeyi Bodrum´da gercekelestirebiliriz diyince, bende düsündüm Istanbul´da kalicagima, hem ailemin yanina Bodrum´a tatile, hemde sabirsizlikla bekledigim bu görüsmeyi sagliyabilirim dedim.

Cok ilginc ama sanirim tircarete atilali 2 ay olupta 10 gün Bodrum´a tatile giden ilk kiside ben olsam gerek :) tabi bunu yapma lüksümüde tekstildeki alicilarimin tatilde olmasindan kaynaklandi ve ben ön hazirligmi yaptigim icin böyle bir jestihak etmistim. Bodrum´agittim ama ne yazikki Mümtaz bey ile görüsmeyi gerceklestiremedik, kendisine ulasamamistim, megerse kendisi kücük bir aksilik atlatmis ve cep telefonu kaybolmustu, saglik olsun dedim Istanbul´da görüsürüz diyere...Bodrumun keyifli günlerinden sonra tekrar Istanbulá dönüp randevularima devam ettim. Ve hani derler ya, kismetinse dönüp dolasip seni blur ve ben yine Mümtaz bey ile görüsme firsati yakaldim. Kendisi atlattigi aksilikten bahsedip beni ofisine davet etmisti.

Cok verimli bir görüsme olmustu..daha sonra tüm görüsmelerimi gözden gecirip kimler ile calisacagima karar aldiktan sonra, basarili 4 hafta yi geride birakip Almanya´ya geri dönmeliydim, cünkü potansiyelli müsterilerim beni bekliyordu......devami illerliyen günlerde..

Simdilik bu maceramdan bukadar tekrar görüsünceye denk güzel bir persembe aksami diliyor
Saglicakla kalin.
Nejla