Montag, 13. Juli 2009

Showdünyasimi? Ticaretmi?

Hersey gecen yil nisan da kararsiz kalmam ile basladi...cünkü ondan önce bir kac ayligina Istanbul´a gidip ticareti ögrenmek ve görmek istemistim. Sonra tecrübemi yapip Almanya´ya geri döndüm ve düsündüm: Tekrar bir sirkete girip calismalimiyim yoksa sansimi Show dünyasindami denemeliyim :)

Maglum, aldigim 6 yil Türk sanat muzikisi solist tecrübesinden sonra bir cogunun sesimin güzel oldugunu dile getirmeleri ile birlikte, hani....
..saka bir yana, tabiki bu soruyuda kafamda espirisine gecirdim ve bu egitimimi sirf hobby olarak aldigim icin, orada kalmasinida istedim.

Asil icimdeki potansiyelin Ticarete atilmamin en dogru karari olduguna inandim ve bu yola ciktim. Kendimi bir okyanusa atmaya hazirdim.


Zaten atilmamin sebeplerinden biride Türkiye´den bir Tekstilcinin benimle calismak istemesi ile baslamisti. ne yazikki bekledigim kadar profesyonel degildi ve bir calisma ortaya cikmadan, bitirdik. Peki ne olucakti, Ticaret hayatim baslamadan biticekmiydi?


Benim bildigim ve tanidigim Nejla öyle kolay kolay pes etmez..bihassa da calisma disiplini alman ama ruhu ve kökeni türk olan bir genc olarak, aslaaaaa...

Sag, sol, uykusuz geceler derken ..ben bu yola devam edicegim ve ne gerekiyorsa yapicagim diyerek, uykusuz gecelerime son verdim. en iyi en profesyonel irtibatlarimi kullanarak, en basarili webdesign ciya websitemi kurdurdum, daha sonra tüm alicilarimi bilgilendirdim ve

NGS-TEXTIL Productin & Marketing Center huzurlariniza sundum.
Sonra birden sanki gökten bir ses geldi ve bana dediki Bay Phantom a da bir haber sal ve onunla irtibata gec ( Bay Phantom´dan ilerliyen bloglarimda sizlere bahsedicegim). Sonra ogünden sonra olanlar oldu.

Hersey adim adim ilerlemeye basladi. Kendi tecrübelerim bir yana ama Bay Phantom´un bana verdigi tiyolardanda cok sey ögrendim.


Bana hep dediki: Nejla herseyi kücük adimlar ile ilerletmelisin "STEP by STEP, hava atarak bisey olunmaz ve kücük ama saglam adimlar ile yapmalisin demesi ile zaten ben ilk büyük kurali anlima yapistirilmis hissettim.

Simdilik yine sizden ayriliyorum ve devamini ilerliyen günlerde sizlere zevkle anlaticagim..


Sevgiyle kalin, hoscakalin


Nejla